Ogłoszenie numer: 10071880, z dnia 2025-07-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (L2 Support)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów
- Analiza logów i diagnozowanie złożonych problemów sieciowych
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i realizacja celów jakościowych
- Rejestrowanie i śledzenie zgłoszeń oraz eskalacji w systemach wewnętrznych
- Wsparcie klientów w zakresie programowania i administracji bazami danych
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Doświadczenie na stanowisku L2 Support Specialist
- Znajomość sprzętu sieciowego (firewalle, routery, punkty dostępowe Wi-Fi)
- Umiejętność diagnozowania połączeń sieciowych
- Podstawowa znajomość HTML, Java, C++, XML lub SQL
- Umiejętność pracy z bazami danych (SQL, konserwacja baz)
- Motywacja do pracy i zaangażowanie
- Zainteresowanie technologią i sprzętem IT
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Samodzielność i dokładność
- Umiejętności sprzedażowe i interpersonalne
Oferujemy
- Możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę)
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie
- Pracę w stałych godzinach: 9:00–17:00 od poniedziałku do piątku
- Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
- Bonus relokacyjny oraz wsparcie przy przeprowadzce
- Prywatna opieka medyczna Medicover i pakiety sportowe Multisport
- Programy benefitowe (m.in. dofinansowanie okularów i wakacji, bony okazjonalne)
- Szkolenia i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Podobne oferty:
18.06.2025
Młodszy Specjalista Helpdesk
Firma: Asseco Data Systems S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Zadania: obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów, zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania, współpraca z developerami i analitykami, aktualizacja dokumentacji technicznej i użytkownika....