Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (L2 Support)

Ogłoszenie numer: 10071880, z dnia 2025-07-16

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (L2 Support)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną
  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów
  • Analiza logów i diagnozowanie złożonych problemów sieciowych
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i realizacja celów jakościowych
  • Rejestrowanie i śledzenie zgłoszeń oraz eskalacji w systemach wewnętrznych
  • Wsparcie klientów w zakresie programowania i administracji bazami danych

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Doświadczenie na stanowisku L2 Support Specialist
  • Znajomość sprzętu sieciowego (firewalle, routery, punkty dostępowe Wi-Fi)
  • Umiejętność diagnozowania połączeń sieciowych
  • Podstawowa znajomość HTML, Java, C++, XML lub SQL
  • Umiejętność pracy z bazami danych (SQL, konserwacja baz)
  • Motywacja do pracy i zaangażowanie
Mile widziane
  • Zainteresowanie technologią i sprzętem IT
  • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Samodzielność i dokładność
  • Umiejętności sprzedażowe i interpersonalne

Oferujemy

  • Możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie
  • Pracę w stałych godzinach: 9:00–17:00 od poniedziałku do piątku
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
  • Bonus relokacyjny oraz wsparcie przy przeprowadzce
  • Prywatna opieka medyczna Medicover i pakiety sportowe Multisport
  • Programy benefitowe (m.in. dofinansowanie okularów i wakacji, bony okazjonalne)
  • Szkolenia i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

18.06.2025

Młodszy Specjalista Helpdesk

Firma: Asseco Data Systems S.A.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Zadania: obsługa zgłoszeń klientów w systemie Helpdesk, mailowych i telefonicznych, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych klientów, zdalne wsparcie klientów w zakresie oprogramowania, współpraca z developerami i analitykami, aktualizacja dokumentacji technicznej i użytkownika....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia