- Obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, czat oraz kanały społecznościowe
- Udzielanie informacji o produktach i prowadzenie podstawowej diagnostyki technicznej
- Organizacja procesu zgłoszeń serwisowych urządzeń
- Realizacja zadań zgodnie z wytycznymi projektu i utrzymywanie wysokiej jakości odpowiedzi
- Współpraca z zespołem oraz aktywny udział w budowaniu dobrej atmosfery pracy
- Bardzo dobra znajomość języka serbskiego (C1) oraz komunikatywny angielski (B1)
- Umiejętność pracy w środowisku Windows
- Sprawna komunikacja i podejście nastawione na rozwiązywanie problemów
- Szybkie przyswajanie nowych informacji, także tych o charakterze technicznym
- Mile widziana znajomość języka polskiego (B1)
- Premię zależną od wyników
- Model pracy hybrydowej po pierwszym miesiącu pracy stacjonarnej
- Dwutygodniowe szkolenie przygotowujące do pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- MyBenefit z comiesięcznym budżetem
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę MultiSport
- Cotygodniowe owoce i cykliczne dni z pizzą
- Możliwość rozwoju poprzez coachingi i sesje doszkalające
- Wspierający, zgrany zespół
Podobne oferty:
12.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie usług bankowych Wsparcie w rozwiązywaniu problemów finansowych i technicznych Dostarczanie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów Cierpliwość,...
12.12.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Klienta Niemieckojęzycznego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi i pomoc w rozwiązywaniu ich bieżących spraw bankowych wsparcie w obsłudze aplikacji internetowej oraz w realizacji przelewów i płatności udzielanie informacji dotyczących kart płatniczych i dostępu do konta dbałość o wysoką jakość obsługi i pozytywne...
12.12.2025
Doradca / Doradczyni Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z innymi działami w celu...