Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) – od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
- Zapewnienie wsparcia dla menadżerów, leaderów procesu i całego zespołu obsługującego proces Order2Cash – w tym przygotowywanie notatek, prezentacji, organizacja spotkań, jak również opracowywanie raportów i analiz, tłumaczenie dokumentacji,
- Wsparcie zespołu w zadaniach wymagających interakcji międzynarodowych,
- Koordynowanie pracy zespołów zadaniowych,
- Prowadzenie dokumentacji procesowej,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami wewnętrznymi Grupy,
- Realizacja zadań operacyjnych.
- Płynna komunikacja w języku angielskim (na poziomie min. B2)
- Płynna komunikacja w języku francuskim (na poziomie min. C1)
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Zadaniowe podejście do pracy, rzetelność i terminowość,
- Wysokie umiejętności interpersonalne,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – mile widziane doświadczenie w przygotowaniu profesjonalnych prezentacji,
- Umiejętności analityczne, w tym - przetwarzania i interpretowania danych,
- Dodatkowym atutem będzie wykształcenie ekonomiczne/finansowe lub praktyka w tym zakresie,
- Gotowość do intensywnej nauki i dynamicznie zmiennego zakresu zadań.
- Możliwość szerokiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy,
- Praca w zespole ekspertów z finansowo-biznesowym doświadczeniem,
- Praca w systemie hybrydowym – 2 dni w biurze/3 dni zdalnie,
- Udział w ciekawych projektach lokalnych i centralnych,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Umowę o pracę,
- Możliwość korzystania z benefitów pracowniczych w bardzo atrakcyjnych cenach,
- Pracę na systemach wykorzystywanych przez korporacje i duże firmy.
Podobne oferty:
06.06.2025
Eksport Manager - w branży wyposażenia wnętrz
Firma: PRO Solution Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Tomaszów Mazowiecki
Inicjowanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi za granicą Pozyskiwanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami zagranicznymi w celu zwiększenia ilości zamówień na produkty Tworzenie bazy nowych kontaktów i prowadzenie negocjacji Sporządzanie ofert handlowych i dostosowywanie ich do potrzeb...
01.06.2025
Export Manager z językiem niemieckim
Firma: LED Labs S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Zakres obowiązków: Aktywna sprzedaż na rynkach zagranicznych. Tworzenie i realizacja planów sprzedażowych. Udział w targach branżowych i delegacjach zagranicznych. Budowanie i rozwijanie bazy klientów. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz polskiego (B1). Umiejętność prowadzenia...
01.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Firma: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta Monitorowanie satysfakcji klientów oraz...