Ogłoszenie numer: 9934342, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami.
- Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów.
- Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży.
- Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi podmiotami w ramach obowiązujących umów.
- Inicjowanie działań mających na celu poprawę relacji z klientem poprzez szybką i efektywną obsługę.
- Zarządzanie reklamacjami klientów oraz utrzymaniem procesów obsługi klienta.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub równorzędne doświadczenie.
- Minimum 2 lata doświadczenia w podobnym stanowisku, preferowane w branży lotniczej.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego, znajomość dodatkowych języków będzie dodatkowym atutem.
- Orientacja na klienta oraz zdolność do adaptacji i reagowania na różne typy osobowości.
- Efektywne umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach firmy.
Oferujemy
- Specjalne ceny biletów lotniczych.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Pakiet świadczeń socjalnych.
- System premiowy.
Podobne oferty:
13.06.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
13.06.2025
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z wewnętrznych narzędzi. Przetwarzanie ręcznych zwrotów pieniędzy i rozpatrywanie skarg związanych z RODO z należytą starannością...
13.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta przed i po sprzedaży, w tym zapytania przez różne kanały: formularz, e-mail, czat, i media społecznościowe. Zarządzanie reklamacjami gwarancyjnymi i technicznymi problemami. Doradztwo produktowe i prezentacja ofert specjalnych. Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi. Utrzymanie wysokiej jakości...