Ogłoszenie numer: 9400732, z dnia 2024-12-25
Concentrix
Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail
- Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Oferujemy
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy) w systemie zmianowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit)
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w pełni płatne (jak za standardowe dni pracy)
Podobne oferty:
27.12.2024
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu informacji do systemu,...
27.12.2024
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem fińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami. Współpraca z zespołem w celu poprawy ogólnej obsługi klienta. Wykazywanie się profesjonalizmem i entuzjazmem w każdej interakcji z klientem. Wykorzystywanie wiedzy na temat...
27.12.2024
Contact Center Representative with Dutch
Firma: Aon
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you dont have much professional experience, you learn fast and youre looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take advantage of training programs...