- Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania.
- Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo, miło, z uśmiechem, choć niewidocznym.
- Serwis staje się sztuką niczym latte art: odpisujesz poprzez formularz internetowy na zapytania: o nowe modele ekspresów, doradzasz akcesoria, które przełożą się na codzienne rytuały ulubionej kawy, przetwarzasz zamówienia lub zwroty, rozwiązujesz techniczne wyzwania.
- Twoje zadania są jak mieszanie idealnego blendu smaków i aromatów, zespajasz informacje, by klient zawsze czuł się obsłużony z klasą.
- Każda wiadomość i każde połączenie telefoniczne są jak dokładny dobór ziaren — od zapytania po rozwiązanie.
- Język niemiecki jest Twoim espresso — mocny, klarowny, z charakterem (C1).
- Angielski niczym mleko do ulubionej kawy, dodające delikatności i miękkości w kontaktach.
- Jesteś cierpliwy, otwarty na naukę, a obsługa klienta nie jest Ci obca, a jeżeli dopiero zaczynasz, nauczymy Cię tego przy filiżance najlepszej kawy.
- Możesz rozpocząć pracę w listopadzie z naszego biura w Katowicach, aby wspólnie dzielić się wyzwaniami i smakiem pumpkin spice latte.
- Umowa o pracę, stabilne zatrudnienie.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed); dofinansowanie do karty Multisport do obiektów sportowych lub vouchery do popularnych sklepów i usług (MyBenefit); możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia
- Dostęp do platform e-learningowych z bezpłatnymi szkoleniami podnoszącymi kompetencje cenione na rynku pracy
- Lekcje języka angielskiego online, podnoszące Twój potencjał językowy
- Pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj - program poleceń pracowniczych
- Wydarzenia integracyjne: Pizza Day, Summer Party
Podobne oferty:
11.12.2025
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine „24-Stunden-Betreuung “) Worum...
11.12.2025
Specjalista ds. dokumentacji kasowo-magazynowej (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz
Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z obowiązującymi procedurami;...
11.12.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Unum Życie TUiR S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
umowa na zastępstwo Zakres obowiązków: Stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą. Obsługa Klientów w Oddziale. Prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola. Ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie...