- Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania.
- Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo, miło, z uśmiechem, choć niewidocznym.
- Serwis staje się sztuką niczym latte art: odpisujesz poprzez formularz internetowy na zapytania: o nowe modele ekspresów, doradzasz akcesoria, które przełożą się na codzienne rytuały ulubionej kawy, przetwarzasz zamówienia lub zwroty, rozwiązujesz techniczne wyzwania.
- Twoje zadania są jak mieszanie idealnego blendu smaków i aromatów, zespajasz informacje, by klient zawsze czuł się obsłużony z klasą.
- Każda wiadomość i każde połączenie telefoniczne są jak dokładny dobór ziaren — od zapytania po rozwiązanie.
- Język niemiecki jest Twoim espresso — mocny, klarowny, z charakterem (C1).
- Angielski niczym mleko do ulubionej kawy, dodające delikatności i miękkości w kontaktach.
- Jesteś cierpliwy, otwarty na naukę, a obsługa klienta nie jest Ci obca, a jeżeli dopiero zaczynasz, nauczymy Cię tego przy filiżance najlepszej kawy.
- Możesz rozpocząć pracę we wrześniu z naszego biura w Katowicach, aby wspólnie dzielić się wyzwaniami i smakiem pumpkin spice latte.
- Umowa o pracę, stabilne zatrudnienie.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed); dofinansowanie do karty Multisport do obiektów sportowych lub vouchery do popularnych sklepów i usług (MyBenefit); możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia
- Dostęp do platform e-learningowych z bezpłatnymi szkoleniami podnoszącymi kompetencje cenione na rynku pracy
- Lekcje języka angielskiego online, podnoszące Twój potencjał językowy
- Pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj - program poleceń pracowniczych
- Wydarzenia integracyjne: Pizza Day, Summer Party
Podobne oferty:
16.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
16.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA 100% ZDALNA Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości...
16.12.2025
Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta
Firma: Amlux Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ochota
Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów Przygotowanie rozliczeń z klientami Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem Weryfikacja zamówień na obiektach w zakresie...