- Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów.
- Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami.
- Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne.
- Sprawdzanie i przygotowywanie procedur rozwiązywania problemów technicznych.
- Pomoc klientom w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, takich jak naprawa, przedłużona gwarancja i oferowanie części zamiennych.
- Biegła znajomość języka polskiego (minimum C1) i angielskiego (minimum B2).
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w rozpatrywaniu reklamacji i skarg konsumenckich.
- Dobra znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Pracę w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) oraz ubezpieczenie na życie.
- Kompleksowe szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
- Bezpłatne zajęcia językowe (angielski i polski).
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracy u nas swoim znajomym.
Podobne oferty:
15.04.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. Ta praca jest dla Ciebie...
15.04.2025
Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Firma: Planika Sp. z o. o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Obsługa i realizacja zamówień Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i księgowością Bardzo dobra znajomość języka angielskiego...
15.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...