- Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach.
- Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę.
- Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami.
- Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem.
- Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1).
- Umiejętność jasnej komunikacji i sprawnego rozwiązywania wyzwań.
- Otwartość na współpracę w zespole i chęć rozwijania się.
- Zrozumienie, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy.
- LuxMed, MultiSport, kafeterię MyBenefit, zajęcia językowe... standardowo....a do tego...
- Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN.
- Pakiet relokacyjny - jeżeli jest to konieczne byś dołączył do naszego zespołu :)
- Możliwość pracy hybrydowej z przewagą pracy zdalnej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + benefity, które robią różnicę.
- Stabilne zatrudnienie i rozwój w branży bankowej.
- Wspierające środowisko i szkolenia dostarczane przez klienta na najwyższym poziomie.
- Pizza Friday, Fruit Wednesday, Karaoke Monday, Summer Party & wiele innych inicjatyw!
Podobne oferty:
27.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: LKW WALTER
Lokalizacja: / Wiener Neudorf
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz funkcję koordynatora pomiędzy...
27.11.2025
Specjalista ds. obsługi Użytkownika
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w kalibracjach jakościowych i...