- Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach.
- Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę.
- Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami.
- Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem.
- Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1).
- Umiejętność jasnej komunikacji i sprawnego rozwiązywania wyzwań.
- Otwartość na współpracę w zespole i chęć rozwijania się.
- Zrozumienie, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy.
- LuxMed, MultiSport, kafeterię MyBenefit, zajęcia językowe... standardowo....a do tego...
- Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN.
- Pakiet relokacyjny - jeżeli jest to konieczne byś dołączył do naszego zespołu :)
- Możliwość pracy hybrydowej z przewagą pracy zdalnej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + benefity, które robią różnicę.
- Stabilne zatrudnienie i rozwój w branży bankowej.
- Wspierające środowisko i szkolenia dostarczane przez klienta na najwyższym poziomie.
- Pizza Friday, Fruit Wednesday, Karaoke Monday, Summer Party & wiele innych inicjatyw!
Podobne oferty:
02.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów (w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (min. C1) Doskonała...
02.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Dbanie o satysfakcję klienta i realizację wyznaczonych celów jakościowych. Profesjonalne wsparcie klientów – aktywne słuchanie i skuteczne rozwiązywanie ich problemów. Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1)...
01.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...