- Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach.
- Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę.
- Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami.
- Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem.
- Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1).
- Umiejętność jasnej komunikacji i sprawnego rozwiązywania wyzwań.
- Otwartość na współpracę w zespole i chęć rozwijania się.
- Zrozumienie, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy.
- LuxMed, MultiSport, kafeterię MyBenefit, zajęcia językowe... standardowo....a do tego...
- Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN.
- Pakiet relokacyjny - jeżeli jest to konieczne byś dołączył do naszego zespołu :)
- Możliwość pracy hybrydowej z przewagą pracy zdalnej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie + benefity, które robią różnicę.
- Stabilne zatrudnienie i rozwój w branży bankowej.
- Wspierające środowisko i szkolenia dostarczane przez klienta na najwyższym poziomie.
- Pizza Friday, Fruit Wednesday, Karaoke Monday, Summer Party & wiele innych inicjatyw!
Podobne oferty:
22.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
22.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: /
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....
22.11.2025
Customer Advisor with Norwegian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....