Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim

Specjalista Obsługi Klienta z Niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Wspieraj klientów w codziennych finansowych pytaniach i wyzwaniach.
  • Szukaj najlepszych i najprostrzych rozwiązań, by dbać o świetną obsługę.
  • Buduj pozytywne doświadczeń i relacje z klientami.
  • Współpracuj z zespołem, by każdy dzień kończył się sukcesem.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1).
  • Umiejętność jasnej komunikacji i sprawnego rozwiązywania wyzwań.
  • Otwartość na współpracę w zespole i chęć rozwijania się.
  • Zrozumienie, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy.
Oferujemy:
  • LuxMed, MultiSport, kafeterię MyBenefit, zajęcia językowe... standardowo....a do tego...
  • Bonus powitalny w wysokości 4000 PLN.
  • Pakiet relokacyjny - jeżeli jest to konieczne byś dołączył do naszego zespołu :)
  • Możliwość pracy hybrydowej z przewagą pracy zdalnej.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + benefity, które robią różnicę.
  • Stabilne zatrudnienie i rozwój w branży bankowej.
  • Wspierające środowisko i szkolenia dostarczane przez klienta na najwyższym poziomie.
  • Pizza Friday, Fruit Wednesday, Karaoke Monday, Summer Party & wiele innych inicjatyw!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

22.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...

Więcej informacji

22.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: /

Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....

Więcej informacji

22.11.2025

Customer Advisor with Norwegian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia