Specjalista Obsługi Klienta

Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Pruszków
Nr ref.: 000021231
Twój zakres obowiązków:
  • Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji
  • Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert
  • Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)
  • Mile widziane ukończone studia wyższe, kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
  • Wysoka motywacja do osiągania wyników
  • Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej
  • Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.07.2025

L2 Support Service Specialist

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Location: Remote from Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone). Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Achieving quality goals for calls and customer satisfaction. Performing log analysis. Managing escalations by logging and tracking cases in systems....

Więcej informacji

16.07.2025

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...

Więcej informacji

16.07.2025

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia