Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
- Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji
- Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert
- Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych
- Realizacja celów sprzedażowych
- Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)
- Mile widziane ukończone studia wyższe, kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
- Wysoka motywacja do osiągania wyników
- Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej
- Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
- Umowa o pracę
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Podobne oferty:
02.09.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...
02.09.2025
Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Firma: Promedica24
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM...
02.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ESline Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania: Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy. Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Zarządzanie bazą danych klientów,...