Specjalista Obsługi Klienta

Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sieradz
Nr ref.: 000021651
Twój zakres obowiązków:
  • Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji
  • Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert
  • Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze sprzedaży (preferowane w branży finansowej)
  • Mile widziane ukończone studia wyższe, kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
  • Wysoka motywacja do osiągania wyników
  • Chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej
  • Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 4 godziny wolnego w dniu urodzin (do odebrania w miesiącu, w którym obchodzisz urodziny)
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.11.2025

Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung. Bereitstellung von Informationen zu Produkten, Bestellungen und...

Więcej informacji

01.11.2025

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Obsługa zapytań mailowych od agencji sprzedaży. Dokonywanie kalkulacji i aktualizacji rezerwacji oraz wyjaśnianie zmian. Współpraca z innymi działami w celu terminowej realizacji usług. Prowadzenie dokumentacji działań oraz przygotowywanie raportów. Informowanie przełożonego o realizowanych zadaniach i napotkanych...

Więcej informacji

01.11.2025

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...

Więcej informacji