Ale do innych pasujemy doskonale.
- Realizowanie planów sprzedażowych
- Obsługę klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
- Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
- Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń
- Budowanie portfela klientów
- Wykształcenia wyższego – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
- Minimum rocznego doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
- Praktycznej znajomości technik sprzedaży
- Znajomości pakietu Ms Office
- Przed podpisaniem umowy o pracę złożysz oświadczenie dotyczące braku prawomocnego wyroku za popełnienie umyślnego przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Podobne oferty:
18.09.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...
18.09.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia
CO BĘDZIESZ ROBIĆ? Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami) Wdrażanie nowych klientów, produktów,...
18.09.2024
Client Service Delivery Administrator with German
Firma: Aon
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie /
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the market! The Administrators...