Specjalista Obsługi Klienta

Rozwój zawodowy, przyjazne środowisko pracy, dobra atmosfera i zgrany zespół.
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie.
PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej, obecną w 5 krajach. W Polsce cieszymy się zaufaniem ok. 16 mln klientów i jesteśmy numerem jeden na rynku ubezpieczeniowym. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Na co dzień stawiamy na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Wiemy jak ważne w pracy jest łączenie wykonywanych zadań z Twoimi umiejętnościami i zainteresowaniami zawodowymi.
Zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i pracuj w miejscu najlepiej dopasowanym do Twoich kompetencji.
Specjalista Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Chrzanów
Nr ref.: 000019667
Twój zakres obowiązków:
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU
  • Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem
  • Budowanie portfela klientów
Nasze wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży produktów finansowych
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży
  • Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse i bankowość
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Przed podpisaniem umowy o pracę wymagamy, aby wybrana przez nas osoba złożyła oświadczenie, iż nie była ona prawomocnie skazana za umyślne przestępstwa wymienione w art. 19 ust. 1 pkt 2 ustawy o dystrybucji ubezpieczeń
To oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

08.01.2025

Pracownik obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu

Lokalizacja: łódzkie / Zgierz

-obsługa ciastomatu-zamawianie i dostarczanie towaru do ciastkomatu-wykonywanie czynności porządkowych zgodnie z wymogami Sanepidu-przestrzeganie procedur i instrukcji HACCP-znajomość przechowywania produktów cukierniczych-pilnowanie terminów przydatności i wymiana asortymentu Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak...

Więcej informacji

08.01.2025

Health Solution Advisor with German & English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Your Role Awaits: Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer needs. Foster enduring relationships with...

Więcej informacji

08.01.2025

Customer service specialist in the automotive industry with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to analyze technical problems in...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia