Ogłoszenie numer: 9878677, z dnia 2025-05-25
Klient portalu Praca.pl
Specjalista obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
- Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail.
- Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM.
- Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center.
- Biegłość językowa niemieckiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B2.
- Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
- Dbałość o szczegóły i organizacja pracy.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Wsparcie team leadera.
Podobne oferty:
24.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...
24.06.2025
Customer Service Professional with German
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an...
24.06.2025
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine „24-Stunden-Betreuung “) Worum...