Ogłoszenie numer: 9878680, z dnia 2025-05-25
Klient portalu Praca.pl
Specjalista obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Wspierasz klientów telefonicznie, przez chat i e-mail.
- Dokumentujesz każdą interakcję w systemie CRM.
- Współpracujesz z zespołem, aby poprawić jakość obsługi.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center.
- Biegłość językowa niemieckiego na poziomie C1, angielskiego na poziomie B2.
- Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
- Dbałość o szczegóły i organizacja pracy.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywność.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów (MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Wsparcie team leadera.
Podobne oferty:
24.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego doświadczenia klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego...
24.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów
Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego doświadczenia klienta Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)...
24.06.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...