- Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów.
- Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych.
- Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych.
- Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji (dla klientów i na potrzeby wewnętrzne).
- Monitorowanie aktywności promocyjnej, dostępności produktów i realizacji warunków handlowych.
- Współpraca z działami Sprzedaży Terenowej, Marketingu, Logistyki i Księgowości.
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i dokładność.
- Pozytywne nastawienie, proaktywność i chęć uczenia się.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne i swoboda w pracy z danymi (Excel).
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook).
- Komunikatywność i orientacja na budowanie relacji.
- Mile widziane: Doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu SAP, doświadczenie w raportowaniu i analizach.
- Kafeteria benefitów (np. kino, siłownia, kultura).
- Prywatna opieka medyczna (możliwość rozszerzenia na rodzinę).
- Karta MultiSport.
- Deputat kawowy (premia aromatyczna co miesiąc).
- Zniżki na produkty firmowe.
- Możliwość rozwoju kompetencji (szkolenia, wydarzenia edukacyjne).
Podobne oferty:
26.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: opolskie / Opole
Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy Minimum średnie wykształcenie Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excel...
23.12.2025
Referent / Referentka ds. obsługi pasażerskiej
Firma: Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,...
21.12.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.