Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim

Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedaży w języku niemieckim
Warszawa, Ursynów
Zakres obowiązków:
  • praca dla wiodącego producenta produktów innowacyjnych w branży tytoniowej
  • obsługa połączeń przychodzących, maili oraz chatów
  • nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
  • przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów (Cross/Upselling produktów i usług) 
  • udzielanie informacji o produktach i usługach
  • rozwiązywanie problemów i wymiana urządzeń, rozpatrywanie reklamacji
  • wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego – C1
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B1-B2) będzie dodatkowym atutem
  • orientacja na klienta
  • szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
  • umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełny etat
  • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto + bonus +prowizje
  • praca od poniedziałku do piątku (8:00 – 21:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty
  • rzetelne przygotowanie do pracy
  • praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
  • program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.09.2024

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Firma: Medicover Benefits Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96

Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: Doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie Umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie (telefon, chat, mail) Bardzo...

Więcej informacji

19.09.2024

Konsultant ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat w języku polskim i angielskim. Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami klientów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów. Dostosowanie się do indywidualnych potrzeb klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi....

Więcej informacji

19.09.2024

Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

Firma: T-Mobile Polska S.A.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia