Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania:
  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych
Wymagania:
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów
Oferujemy:
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.04.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami. Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych. Znajomość pakietu MS...

Więcej informacji

18.04.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Firma: Grupa Pascal

Lokalizacja: opolskie / Nysa

Redagowanie i publikowanie postów w social media Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów Realizacja krótkich filmów Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych Moderowanie komentarzy Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy...

Więcej informacji

18.04.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: opolskie / Nysa

Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami. Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych. Znajomość pakietu MS...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia