- obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa,
- aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców,
- udzielanie informacji o produktach i usługach firmy,
- przetwarzanie zamówień i reklamacji,
- dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy,
- aktualizowanie informacji o klientach i dostawcach w wewnętrznych bazach danych,
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- zdolności analitycznego myślenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami/dostawcami i ich podtrzymywaniu,
- gotowość do pracy w trybie zmianowym,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
- pracę stacjonarną - wygodne biuro i punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasny i mierzalny system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dofinansowanie do karty sportowej oraz do prywatnej opieki medycznej,
- rabaty pracownicze na zakupy w naszej hutrowni.
Podobne oferty:
31.01.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat, e-mail, telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów ustalonych przez zarządzanie i klienta; Przestrzeganie procedur i polityk firmy zapewniających jakość; Skuteczne i terminowe wykonywanie codziennych zadań; Utrzymywanie wysokich standardów...
31.01.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta; Uzupełnianie danych w systemie. Biegła znajomość języka polskiego; Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; Wysoka kultura osobista i empatia; Doświadczenie w obsłudze klienta nie jest wymagane, ale będzie stanowiło dodatkowy atut.
31.01.2025
Customer Service Professional with Croatian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote from Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...