- obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa,
- aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców,
- udzielanie informacji o produktach i usługach firmy,
- przetwarzanie zamówień i reklamacji,
- dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy,
- aktualizowanie informacji o klientach i dostawcach w wewnętrznych bazach danych,
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- zdolności analitycznego myślenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami/dostawcami i ich podtrzymywaniu,
- gotowość do pracy w trybie zmianowym,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
- pracę stacjonarną - wygodne biuro i punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasny i mierzalny system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dofinansowanie do karty sportowej oraz do prywatnej opieki medycznej,
- rabaty pracownicze na zakupy w naszej hutrowni.
Podobne oferty:
12.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
12.07.2025
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem fakturowania oraz terminowością wpływów ze sprzedaży. Stała współpraca z przedstawicielami klientów oraz zewnętrznymi...
12.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim lub hiszpańskim + angielski
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów drogą telefoniczną i mailową Realizacja celów jakościowych i ilościowych Przestrzeganie procedur i standardów firmy Terminowe wykonywanie codziennych zadań Budowanie pozytywnego doświadczenia klienta Bardzo dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego (min. C1) Znajomość języka...