- obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa,
- aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców,
- udzielanie informacji o produktach i usługach firmy,
- przetwarzanie zamówień i reklamacji,
- dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy,
- aktualizowanie informacji o klientach i dostawcach w wewnętrznych bazach danych,
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- zdolności analitycznego myślenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami/dostawcami i ich podtrzymywaniu,
- gotowość do pracy w trybie zmianowym,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
- pracę stacjonarną - wygodne biuro i punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasny i mierzalny system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dofinansowanie do karty sportowej oraz do prywatnej opieki medycznej,
- rabaty pracownicze na zakupy w naszej hutrowni.
Podobne oferty:
21.06.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe. Praca z dokumentacją i zarządzanie...
21.06.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: GFL sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Błonie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi Analiza i...
21.06.2025
Młodszy Konsultant Klienta
Firma: GFL sp. z o. o.
Lokalizacja: mazowieckie / Błonie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA Zdolności komunikacyjne, samodzielność, proaktywność Podstawowa znajomość MS Excel Znajomość języka angielskiego mile widziana