- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Rozpoznawanie potrzeb klientów
- Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Podobne oferty:
07.06.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów. Promowanie pozytywnego wizerunku firmy. Zapewnienie...
07.06.2025
Pracownik biurowy z językiem angielskim
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu, Wykorzystywanie...
07.06.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
Firma: PKO Bank Polski
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego