Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Back Office

PRACA 100% ZDALNA

 

Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. Jest to praca typu back office.

Pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości email oraz chat. 

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta?

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez chat i e-mail -  idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;  
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1-C2);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Cechuje Cię: empatia, umiejętność słuchania i komunikacji;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. Podchodzisz do problemów skupiając się na rozwiązaniach.
  • Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia komputera kablem LAN;
  • Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);
  • Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
  • Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako specjaliści i specjalistki ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, PPK, Wczasy pod Gruszą, dofinansowania do okularów korekcyjnych);  
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard;
  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform i programów szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
  • Praca odbywa się na sprzęcie przez nas zapewnianym.

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

05.11.2025

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Firma: PHU PRATA Maciej Szarawarski

Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul. Skotnicka 272

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja Wsparcie...

Więcej informacji

05.11.2025

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...

Więcej informacji

05.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Praca w 100% zdalna w Polsce Do Twoich codziennych zadań będą należały: Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą; Pomoc podczas reklamacji, wymiany sprzętu,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia