Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
PRACA ZDALNA

 

Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami.

 

Do Twoich zadań należą:

  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 

Dlaczego warto aplikować:

  • Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez telefon i e-mail – idealne połączenie komfortu i efektywności!
  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy – Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

Kilka informacji o warunkach:

  • Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce;
  • Zapewniamy sprzęt do pracy (wymagane jest stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia firmowego komputera kablem ethernet).

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę z dowolnego miejsca w Polsce;  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć:

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;  
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

10.08.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna i mailowa obsługa użytkowników urządzeń do pomiaru glukozy we krwi Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z urządzeniami Dbałość o najwyższy poziom obsługi klienta Realizacja celów jakościowych i wskaźników satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego...

Więcej informacji

10.08.2025

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki i Obsługi Klienta

Firma: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

Lokalizacja: łódzkie / Skierniewice

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji, poprzez całość działań związanych z organizacją wysyłki, aż po potwierdzenie realizacji płatności. Szukamy kogoś, kto z...

Więcej informacji

10.08.2025

Doradca ds. kosmetyków premium

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa klientów w zakresie doradztwa oraz sprzedaży produktów kosmetycznych. Zarządzanie zamówieniami i reklamacjami, udzielanie informacji o produktach. Odpowiadanie na pytania klientów za pośrednictwem telefonu, e-maili i czatów. Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C2). Wysokie umiejętności komunikacyjne i...

Więcej informacji