Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
 

Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Opis i wymagania:

Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do 1800 zł brutto)
  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  • Szkolenie wdrażające (6 tygodni, zdalnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 90% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku,
  • Kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i pomagamy klientom w codziennych sprawach związanych z dostawami prądu i gazu. Najpopularniejsze pytania dotyczą m.in. faktur, doradztwa w zakresie wyboru taryfy, aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
 
Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.10.2025

Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutschkenntnissen (Tourismusbranche)

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Arbeitsort: Gdańsk (stationäre Arbeit) Wir bieten einen Bonus von bis zu 8500 PLN Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Servicestandards; Erreichen der von den Managern vorgegebenen Kundenzufriedenheitsziele; Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen...

Więcej informacji

23.10.2025

Customer Service Professional with Czech / Slovak

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów, Taśmowa

Warsaw, Taśmowa street Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. Whats the profile were...

Więcej informacji

23.10.2025

Spezialist/in für Kundenservice mit Deutschkenntnissen

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

HYBRID-ARBEIT (Danzig) Deine Aufgaben: Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten Kundenzufriedenheitskennzahlen Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen bestmöglich zu helfen Das bringst du mit: Sehr gute...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia