Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
 

Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Opis i wymagania:

Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do 1800 zł brutto)
  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  • Szkolenie wdrażające (6 tygodni, zdalnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 90% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku,
  • Kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i pomagamy klientom w codziennych sprawach związanych z dostawami prądu i gazu. Najpopularniejsze pytania dotyczą m.in. faktur, doradztwa w zakresie wyboru taryfy, aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
 
Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13.11.2025

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...

Więcej informacji

13.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...

Więcej informacji

13.11.2025

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia