z j. niemieckim
- stała współpraca z klientem
- przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
- wyjaśnianie reklamacji
- znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
- posiadasz wykształcenie wyższe
- dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- posiadasz chęć nauki - nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty:
12.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów w zakresie zapytań, zgłoszeń i reklamacji poprzez telefon, formularze internetowe i czat. Profesjonalne udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie techniczne i doradcze. Realizacja reklamacji, organizacja napraw i zwrotów, a także wsparcie w procesie zakupowym. Rozwiązywanie problemów klientów,...
12.11.2025
Doradca ds. wynajmu samochodów
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, lotnisko
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, przyjmowanie rezerwacji i zawieranie umów. Pomoc w doborze pojazdu oraz prezentacja oferty i usług dodatkowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz realizacja płatności. Współpraca z zespołem i dbanie o wysoki standard obsługi....
12.11.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on the latest...