z j. niemieckim
- stała współpraca z klientem
- przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
- wyjaśnianie reklamacji
- znasz język niemiecki i potrafisz się w nich swobodnie komunikować
- posiadasz wykształcenie wyższe
- dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- posiadasz chęć nauki - nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone
w nasze najlepsze produkty - rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty multisport, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty:
03.12.2024
Konsultant ds. Kontaktów z Klientami
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków: Obsługa klientów sklepu internetowego z użyciem różnych kanałów komunikacji (live chat, telefon, email), z przyjęciem wysokich standardów jakości. Zapewnienie empatycznego, profesjonalnego kontaktu oraz efektywnej pomocy na etapie przed i po sprzedaży. Aktywny udział w działaniach zespołowych...
03.12.2024
Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim
Firma: HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie; Rozwiązywanie problemów i wątpliwości...
03.12.2024
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: GCC7 Services Ltd
Lokalizacja: / St. Julians
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej...