z j. niemieckim
- stała współpraca z klientem
- przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
- wyjaśnianie reklamacji
- posiadasz wykształcenie wyższe
- dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- posiadasz chęć nauki - nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty:
01.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Logistyka Międzynarodowa
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami (transport lądowy), Obsługa zamówień od wniosku do realizacji, Kontrola jakości usług, raportowanie KPI, analiza wyników, Monitorowanie kursów walut i cen paliwa, rewizja taryf, Kalkulacje kosztów i przygotowanie dokumentacji dla klientów, Regularne raportowanie do...
01.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają wsparcia technicznego oraz pomagają w rozwiązywaniu problemów...
01.03.2025
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim
Firma: TTEC
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Twoje zadania: Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji Monitorowanie trendów w branży...