Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dołącz do nas w Foundever!
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Praca zdalna z terenu Polski

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;    
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (A2-B1); 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać. 
Co zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta; 
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);   
  • Pracę w pełni zdalną z terenu Polski.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych to dla nas standard;
  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Umożliwiamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

29.06.2025

Customer Service Specialist with German and English

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...

Więcej informacji

29.06.2025

Customer Service Specialist - Italian or Spanish

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...

Więcej informacji

29.06.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Stała współpraca z międzynarodowymi klientami. Przygotowywanie atrakcyjnych ofert sprzedażowych. Efektywne przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie oraz nadzór nad ich realizacją. Szybkie i efektywne rozwiązywanie reklamacji. Biegłość w języku angielskim i komunikatywność w języku francuskim (minimum...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia