Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
- Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym.
- Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną. Udzielamy porad technicznych, umawiamy wizyty serwisowe. Proponujemy dokupienie korzystnego ubezpieczenia sprzętu AGD na wypadek usterki w przyszłości. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
- Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Podobne oferty:
24.07.2025
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
24.07.2025
Customer Service Representative with Czech
Firma: Concentrix
Lokalizacja: / Sofia
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise that helps you give customers the accurate info they need when...
24.07.2025
Customer Service Representative with Slovak
Firma: Concentrix
Lokalizacja: / Sofia
What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse yourself in our products and services, building the kind of expertise that helps you give customers the accurate info they need when...