Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
U nas otrzymasz:
- Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto).
- Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym.
- Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
- W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
- Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
- Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
- Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną. Udzielamy porad technicznych, umawiamy wizyty serwisowe. Proponujemy dokupienie korzystnego ubezpieczenia sprzętu AGD na wypadek usterki w przyszłości. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
- Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
- Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
- Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Podobne oferty:
27.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: Hendi Polska sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji handlowej, Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso, Zarządzanie reklamacjami, Ochrona mienia firmy, Współpraca z innymi działami...
27.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: Hendi Polska sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji handlowej, Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso, Zarządzanie reklamacjami, Ochrona mienia firmy, Współpraca z innymi działami...
27.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: Hendi Polska sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji handlowej, Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso, Zarządzanie reklamacjami, Ochrona mienia firmy, Współpraca z innymi działami...