Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Dołącz do nas w Foundever!
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Praca zdalna z terenu Polski

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa klientów firmy zapewniającej szybkie płatności internetowe; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;    
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (A2-B1); 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą się rozwijać. 
Co zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta; 
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);   
  • Pracę w pełni zdalną z terenu Polski.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych to dla nas standard;
  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Umożliwiamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

18.07.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

18.07.2025

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...

Więcej informacji

18.07.2025

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia