Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). 
Dzięki ponad 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać im bezproblemowe doświadczenia.
 
Dołącz do naszego zespołu w Foundever
 
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. rosyjskim

Praca w 100% zdalna w Polsce

 

Do Twoich codziennych zadań będą należały:  

  • Obsługa klienta w języku rosyjskim i polskim;   
  • Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
  • Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
  • Pomoc podczas reklamacji, wymiany sprzętu, zgodnie z procedurami firmy;
  • Aktualizowanie informacji w bazach danych.

Czego od Ciebie oczekujemy?  

  • Język: Dobra znajomość języka polskiego (B1/B2) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw. 
  • Mile widziane jest zainteresowanie branżą medyczną i kwestiami związanymi z cukrzycą; 
  • Technologia: Dobra umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych;   
  • Osobowość:
    • Zmotywowana, empatyczna i entuzjastyczna.
    • Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie i dobrze rozwiniętymi umiejętnościami komunikacji.
    • Kultura osobista na wysokim poziomie.

Atutami będą:  

  • Skrupulatność i bycie dokładnym;   
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań.

Warunki zatrudnienia:  

  • Umowa zlecenie dla studentów;
  • Podstawowa wypłata + bonusy miesięczne;  
  • Elastyczny czas pracy;  
  • Praca zdalna - teren całej Polski.

Co jeszcze może być dla Ciebie ważne? 

  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje;
  • Dostępna karta Multisport Plus, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia; 
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym. 
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne oferty:

25.11.2025

Młodszy Specjalista ds. obsługi i rozliczeń klienta

Firma: PHU PRATA Maciej Szarawarski

Lokalizacja: łódzkie / Łagiewniki Nowe, ul. Smardzewska 37A

Zakres obowiązków Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA) Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja Wsparcie...

Więcej informacji

25.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta, Aktywne komunikowanie się w...

Więcej informacji

25.11.2025

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Online (j. duński)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Odbieranie zgłoszeń od klientów w języku duńskim za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji Wsparcie techniczne dla użytkowników platform streamingowych Wyjaśnianie kwestii związanych z umowami i rozliczeniami Pomoc dla klientów B2C i B2B w ramach pierwszej linii kontaktu Znajomość języka duńskiego na...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia