- Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach.
- Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych.
- W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
- Posiadają zaawansowaną umiejętność obsługi komputera.
- Biegle władają językiem duńskim (min. C1) oraz komunikatywnie językiem angielskim (min. B1).
- Charakteryzują się umiejętnością słuchania, wyciągania wniosków oraz formułowania klarownych wypowiedzi.
- Są gotowe do pracy w systemie zmianowym w godzinach 09:00 17:00, od poniedziałku do piątku.
- Wynagrodzenie 8000 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
- Szkolenie wdrożeniowe stacjonarne z możliwością późniejszej pracy hybrydowej.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych w pierwszych trzech miesiącach.
- Realne możliwości awansu, z przeszło 50% naszych awansów obsadzanych wewnętrznie.
- Program poleceń pracowniczych z nagrodą do 3000 zł za polecenie nowego pracownika.
- Dodatki w postaci konsultacji psychologicznych, karty sportowej, opieki medycznej, dofinansowania do wypoczynku, kafeterii benefitów i zniżek na produkty partnerów.
Podobne oferty:
21.05.2025
Specjalista ds. Wynajmu
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, lotnisko
Opis stanowiska Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja płatności Bieżąca praca administracyjna Dbanie o pozytywny...
21.05.2025
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności zamówień Utrzymywanie pozytywnych relacji Współpraca z...
21.05.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...