Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów)
Do twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
- Biegle posługujesz się językiem polskim (Native) i angielskim (C1)
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia oraz aktywne wsparcie psychologiczne;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
07.04.2025
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
- dobór odpowiednich technik znakowania- dokonywanie wycen gadżetów reklamowych ze znakowaniem- pilnowanie terminów realizacji- negocjacje handlowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office) Wymagania inne: Znajomość technik...
07.04.2025
Konsultant telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów. Łatwość nawiązywania kontaktów, Umiejętności organizacyjne,...
07.04.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów. Promowanie pozytywnego wizerunku firmy. Zapewnienie...