- Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki.
- Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie produktów, usług, statusu zamówień, oraz obsługi reklamacji.
- Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami czy logistyką.
- Rejestracja oraz procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej.
- Negocjowanie warunków umów na wypożyczenie sprzętu oraz umieszczanie go w placówkach.
- Weryfikacja umów klientów komisowych.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów oraz protokołów zdawczo-odbiorczych.
- Obsługa i aktualizacja systemu CRM.
- Zarządzanie systemem M.A.R.S., w tym wdrażanie nowych kont oraz udzielanie wsparcia technicznego w systemie.
- Minimum wykształcenie średnie.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość programów: SAP, CRM.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole i skrupulatność.
- Efektywna komunikacja z klientami.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
- Doświadczenie w sektorze medycznym będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym.
- Bonus kwartalny.
- Karta lunch pass.
- Opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- "Owocowe poniedziałki".
- Nagroda jubileuszowa.
Podobne oferty:
06.05.2025
Pracownik działu obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz sportowych i rekreacyjnych; Udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług i ich promocja; Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem;...
06.05.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja danych w systemie. Tłumaczenie dokumentów/zgłoszeń klientów na język angielski. Wykształcenie minimum średnie. Minimum rok...
06.05.2025
Pracownik działu obsługi klienta biznesowego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Iława
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi poprzez profesjonalną i skuteczną obsługę. Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów. Zarządzanie procesem zamówień od momentu przyjęcia, przez koordynację, aż po terminową realizację. Ścisła współpraca z działami produkcyjnym, zaopatrzenia,...