Ogłoszenie numer: 10512839, z dnia 2025-12-19
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Bełchatów
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami.
- Rozwiązywanie problemów technicznych produktów.
- Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki.
- Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
Wymagania
- Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych.
- Doskonałe kompetencje komunikacyjne i interpersonalne.
- Pozytywne nastawienie i pasja do obsługi klienta.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
- Otwartość i elastyczność w podejściu do klienta.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub cywilnoprawna).
- Możliwość relokacji do Katowic.
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole.
- Możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności.
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Podobne oferty:
26.12.2025
Elektronikberater mit Deutsch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren Bedürfnissen gerecht zu werden,...
26.12.2025
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U...
26.12.2025
Customer Advisor with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....