Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
  • Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
  • Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
  • Biegła znajomość duńskiego (C1),
  • Znajomość angielskiego (min. B2),
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
Oferujemy:
  • Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
  • Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Rozwój umiejętności i potencjału,
  • Imprezy integracyjne,
  • Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
  • Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.12.2025

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice, ul. Żeliwna 36

Zadania: Przyjmowanie materiału do badań Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego Telefoniczna obsługa klientów Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich Prowadzenie bieżących spraw biurowych Oczekiwania: Wykształcenie policealne/wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne Znajomość języka...

Więcej informacji

30.11.2025

Stanowisko ds. biura obsługi interesanta

Firma: Gmina Miejska Bolesławiec - Urząd Miasta Bolesławiec

Lokalizacja: dolnośląskie / Bolesławiec

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- bieżąca obsługa interesantów, w tym: przyjmowanie dokumentów, udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w Urzędzie, wydawanie wzorów druków niezbędnych do załatwienia danej sprawy, wydawania materiałów promocyjnych,- przyjmowania i rejestrowanie korespondencji...

Więcej informacji

30.11.2025

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta i sprzedaży

Firma: Yellow House Education S.A.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Zadania Telefoniczny kontakt z klientami w celu udzielenia informacji i wsparcia. Tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta poprzez indywidualne podejście. Wprowadzanie danych i notatek po rozmowach do systemu. Realizacja celów zespołowych przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi. Wspieranie projektów edukacyjnych...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia