- Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
- Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
- Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
- Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
- Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
- Biegła znajomość duńskiego (C1),
- Znajomość angielskiego (min. B2),
- Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
- Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
- Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
- Ubezpieczenie na życie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Rozwój umiejętności i potencjału,
- Imprezy integracyjne,
- Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
- Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Podobne oferty:
10.11.2025
Specjalista Obsługi Klienta z językiem z Polskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w wyborze akcesoriów kawowych Przetwarzanie zamówień i zwrotów...
10.11.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....
10.11.2025
Customer Service advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....