PRACA ZDALNA
Poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania (chat i e-mail) związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym.
Dlaczego warto aplikować na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta?
- Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej, obsługując klientów przez e-mail i chat – idealne połączenie komfortu i efektywności!
- Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.
- Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy - Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!
Do twoich zadań należeć będzie:
- Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
Odpowiadanie na zapytania klientów wysłanych poprzez chat;
Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
- Masz stabilne łącze internetowe z możliwością podłączenia sprzętu komputerowego kablem LAN;
- Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;
- Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
12.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych. Obsługa zwrotów i skarg, w tym w zakresie przepisów o ochronie danych. Wspieranie procesów Backoffice dla zapewnienia sprawnej realizacji działań....
12.10.2025
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...
12.10.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
1. Sprzedaż biletów/karnetów w obiekcie – lodowisko przy ul. Kilińskiego 12 zarządzane przez Spółkę Termy Cieplickie Sp. z o.o. -, a także innych oferowanych usług.2. Przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.3. Obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów zmianowych, dobowych i...