Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.! 
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
GDAŃSK

praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura

 

Do twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (A2); 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę hybrydową z nowoczesnego biura w Gdańsku (tylko 2 dni w tygodniu stacjonarnie)
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

 
 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

02.09.2025

Customer Support Specialist with French in the retail industry

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...

Więcej informacji

02.09.2025

Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim

Firma: Promedica24

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM...

Więcej informacji

02.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań

Zadania: Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy. Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Zarządzanie bazą danych klientów,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia