praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę hybrydową z nowoczesnego biura w Gdańsku (tylko 2 dni w tygodniu stacjonarnie)
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
02.09.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...
02.09.2025
Młodszy Specjalista w Zespole Reklamacji i Retencji z j. niemieckim
Firma: Promedica24
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez klientów obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów współpraca z różnymi zespołami firmy w centrali i regionach aktualizowanie oraz wprowadzanie danych do systemu CRM...
02.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: ESline Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania: Aktywna prezentacja usług firmy klientom, zarówno bezpośrednio, jak i telefonicznie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych w oparciu o potrzeby klienta i standardy firmy. Bieżąca obsługa klienta oraz utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami. Zarządzanie bazą danych klientów,...