- Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu,
- Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów,
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i działania urządzeń do podgrzewania tytoniu,
- Wspieranie klientów w doborze odpowiednich produktów oraz proponowanie rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb,
- Aktywna sprzedaż urządzeń, wkładów i innych produktów.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - C1,
- Umiejętności komunikacyjne oraz zorientowanie na potrzeby klienta,
- Sprawne posługiwanie się komputerem,
- Samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy.
- Doświadczenie w sprzedaży lub umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych,
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy z systemami CRM.
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 PLN brutto,
- Premię do 950 PLN za jakość pracy oraz realizację celów oraz dodatkową premię za każde sprzedane urządzenie,
- Pracę w 100% zdalną z każdego miejsca w Polsce,
- Kompleksowe wdrożenie oraz szkolenie produktowe - nie musisz znać branży tytoniowej - wszystkiego Cię nauczymy,
- Pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie).
Podobne oferty:
17.09.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
17.09.2025
Customer service specialist in the automotive industry with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...
17.09.2025
Customer Service Specialist with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...