Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w Foundever!
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

PRACA ZDALNA

 

Do twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (A2);
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna); 
  • Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku lub z dowolnego miejsca w Polsce;   
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;  
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

10.12.2025

Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Location: Gdańsk (on-site) Company: Foundever Pay rate: 49 PLN/hour (gross) Bonus: up to 8,500 PLN If you speak German fluently, enjoy working with people, and want to join one of the most recognized brands in the travel industry – this opportunity is for you! At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and...

Więcej informacji

10.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem polskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail, Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta, Aktywne komunikowanie się w...

Więcej informacji

10.12.2025

Konsultant ds. obsługi pasażerów

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

odbieranie połączeń od klientów i udzielanie informacji o lotach, dostępności miejsc i taryfach wspieranie pasażerów przy zakupie biletów, wyborze miejsc i formy płatności wprowadzanie danych do systemu w sposób zapewniający prawidłowy przebieg podróży dbanie o pozytywne doświadczenia klientów w kontakcie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia