Gdańsk
Praca hybrydowa — 2 dni w tygodniu z biura
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Profesjonalna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów — zgodnie z najwyższymi standardami.
- Realizacja wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów oraz dążenie do ich stałej poprawy.
- Aktywne zaangażowanie w rozwiązywanie zgłoszeń i pełne zrozumienie potrzeb klienta, aby zapewnić mu najlepsze możliwe wsparcie.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim (C1) i potrafisz porozumieć się po angielsku (A2).
- Wyróżnia Cię wysoka kultura osobista i profesjonalne podejście.
- Znasz dobrze pakiet MS Office i potrafisz sprawnie działać z narzędziami cyfrowymi.
- Jesteś zmotywowana/y, ambitna/y i lubisz się rozwijać.
Dołącz do nas, a zyskasz:
- Realne możliwości rozwoju — aż 92% naszej kadry managerskiej zaczynało jako konsultanci ds. obsługi klienta!
- Atrakcyjne benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna i wiele innych dodatków.
- Hybrydowy model pracy: nowoczesne biuro w Gdańsku, a stacjonarnie tylko 2 dni w tygodniu.
- Fantastyczną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu, który zawsze pomoże.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Oferujemy m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do okularów, a dzieci naszych pracowników mogą liczyć na prezenty od firmowego Mikołaja.
- Dbamy o zdrowie i wellbeing — mamy wewnętrzne programy wspierające aktywność i dobre samopoczucie.
- Zapewniamy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, bo rozwój pracowników to nasz priorytet.
Nie czekaj! Aplikuj i zacznij swoją karierę w Foundever!
Podobne oferty:
14.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi i Logistyki Zamówień
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z zespołem magazynowym i...
14.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania: znasz język angielski - potrafisz się nim swobodnie komunikować (drugi język...
14.12.2025
Doradczyni / Doradca Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Kudowa-Zdrój
Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań. Wykształcenie minimum średnie. Podstawowa znajomość obsługi komputera i MS Office. Wysokie umiejętności komunikacyjne i przyjazne...