Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w FoundEver! 
 
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie:  

  • Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; 
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:  

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) i znasz angielski (B1 minimum);
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic.  
  • Chcesz pracować w elastycznych godzinach;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;  
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:  

  •  Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  •  Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole;
  •  Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?  

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

16.05.2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego

Firma: CHEMNOVATIC Sp. z o.o. Sp. k.

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Główne zadania: obsługa i realizacja zamówień Klientów zarządzanie platformą sprzedażową B2B i bieżąca aktualizacja oferty ofertowanie wg standardów sprzedaży i polityki cenowej obsługa procesu reklamacji raportowanie wyników sprzedaży i innych efektów prowadzonych działań prowadzenie i rozwijanie bazy...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer Services Professional with Romanian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Investigate,...

Więcej informacji

16.05.2024

Customer Service Specialist

Firma: Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)

About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will take responsibility to...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia