Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
PRACA ZDALNA
- Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku lub z dowolnego miejsca w Polsce;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
23.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w branży transportowej
Firma: Praca.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Obowiązki: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, budowanie długotrwałych relacji Realizacja zleceń, planowanie i koordynowanie transportów Współpraca z innymi działami firmy Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych Monitorowanie przebiegu transportów Wymagania: Roczne doświadczenie na podobnym...
23.11.2024
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji Dbanie o wizerunek firmy Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży...
23.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...