Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

praca zdalna

 

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon; 
  • Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. 
  • Aktualizacja bazy klientów.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) oraz znasz podstawy angielskiego (A2); 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Pracę zdalną
  • Elastyczny grafik;   
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

06.01.2025

Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Dworzec Główny

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługa pasażerów i klientów dworca w ramach udzielania informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania; obsługa najemców lokali Współpraca z służbami na terenie dworca Przyjmowanie interwencji od klientów...

Więcej informacji

06.01.2025

Customer service specialist in the automotive industry with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to analyze technical problems in...

Więcej informacji

06.01.2025

Customer Care Coordinator with German and English

Firma: Formanway

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times Supporting Customer Care Manager with regard to...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia