praca zdalna
Do twoich zadań należeć będzie:
- Wsparcie klientów sektora finansowego przez email i telefon;
- Monitorowanie systemu za pomocą dostępnych aplikacji i narzędzi;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Aktualizacja bazy klientów.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) oraz znasz podstawy angielskiego (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę zdalną
- Elastyczny grafik;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
06.01.2025
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Dworzec Główny
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Obsługa pasażerów i klientów dworca w ramach udzielania informacji na temat dworca i jego najbliższego otoczenia, przyjmowania uwag dotyczących jego funkcjonowania; obsługa najemców lokali Współpraca z służbami na terenie dworca Przyjmowanie interwencji od klientów...
06.01.2025
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to analyze technical problems in...
06.01.2025
Customer Care Coordinator with German and English
Firma: Formanway
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times Supporting Customer Care Manager with regard to...