praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) a angielski nie jest Ci obcy (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę hybrydową z nowoczesnego biura w Gdańsku (tylko 2 dni w tygodniu stacjonarnie)
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
06.05.2025
Customer Service Professional with German
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an...
06.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
06.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...