Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
  • Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
  • Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
  • Biegła znajomość norweskiego (C1),
  • Znajomość angielskiego (min. B2),
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
Oferujemy:
  • Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
  • Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Rozwój umiejętności i potencjału,
  • Imprezy integracyjne,
  • Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
  • Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

27.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...

Więcej informacji

27.11.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: LKW WALTER

Lokalizacja: / Wiener Neudorf

Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz funkcję koordynatora pomiędzy...

Więcej informacji

27.11.2025

Specjalista ds. obsługi Użytkownika

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

profesjonalna obsługa Użytkowników przez telefon, e-mail i czat, weryfikacja jakości obsługi i przygotowywanie prostych raportów, aktualizacja i utrzymanie bazy wiedzy, zgłaszanie zmian i ulepszanie treści, testowanie nowych rozwiązań wspierających codzienną pracę, udział w kalibracjach jakościowych i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia