- Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
- Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
- Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
- Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
- Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
- Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
- Biegła znajomość norweskiego (C1),
- Znajomość angielskiego (min. B2),
- Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
- Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
- Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
- Ubezpieczenie na życie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Rozwój umiejętności i potencjału,
- Imprezy integracyjne,
- Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
- Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Podobne oferty:
12.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych. Obsługa zwrotów i skarg, w tym w zakresie przepisów o ochronie danych. Wspieranie procesów Backoffice dla zapewnienia sprawnej realizacji działań....
12.10.2025
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...
12.10.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
1. Sprzedaż biletów/karnetów w obiekcie – lodowisko przy ul. Kilińskiego 12 zarządzane przez Spółkę Termy Cieplickie Sp. z o.o. -, a także innych oferowanych usług.2. Przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.3. Obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów zmianowych, dobowych i...