Do Twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów klientom.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C2) i angielskim (B2-C1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chcącą rozwijać swoją karierę;
- Możesz pracować z naszego biura w Warszawie.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard.
- Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia oraz aktywne wsparcie psychologiczne;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
15.08.2025
Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów. Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie...
15.08.2025
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
Firma: SP EUROPE Sp. z o.о.
Lokalizacja: mazowieckie / Pruszków
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty należności; Sporządzanie raportów i analizowanie danych (system ERP i Excel); Koordynowanie pracy zespołu obsługującego klientów, w...
15.08.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;Zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;Utrzymywanie bieżącego...